در تمنّـای نگـاهت بی قــرارم تـا بیــایی
من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی
خـاک لایق نیست آقا تا به رویش پا گذاری
در مسیرت جان فشانم گل بکـارم تا بیایی

من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی
خـاک لایق نیست آقا تا به رویش پا گذاری
در مسیرت جان فشانم گل بکـارم تا بیایی

+ نوشته شده در شنبه ۱۳۹۲/۰۴/۲۲ ساعت 18:56 توسط یک منتظر
|
هر کجا سلطان بود، دورش سپاه و لشکر است / پس چرا سلطان خوبان بی سپاه و لشکر است